Inlägg: 1172154
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Äh, den där diskussionen är lite platt ändå. Alla ska få sparka roll. Men man kan skoja lite om det.
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Jag tycker inte att pojkfotboll, juniorfotboll, korpfotboll eller superettanfotboll borde få kallas fotboll heller. Meningslöst och fult.
Förbjud hönsen från att sporta helt. De ska sitta hemma och vara snygga.
hahaha klockrent :D
Btw, kan bara hålla med Knylan, Damfotboll borde inte få kallas damFOTBOL, för det är inte ens likt fotboll...det är bara...något helt anant! Meningslöst är det iaf! Dom blir "kvinnor" i sista sekunden.