Knylan: Förlåt mig-texten eller? ;) Kan jag väl aldrig tro...haha.
Inlägg: 1172169
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det har tydligen varit rejält distinkt passningsspel i 1.a halvlek från Sveriges sida o drömfotboll.
Själv hade jag små till stora panik o gråtattacker över hur fotboll kan misshandlas på detta sätt.
Själv hade jag små till stora panik o gråtattacker över hur fotboll kan misshandlas på detta sätt.