Knylan: Med tanke på att den där springande sydafrikanskan hade 3 gånger så mycket testo i sig i jämförelse med en vanlig kvinna så undrar man ju hur mycket Lena Videkull hade på sin tid...
Inlägg: 1172183
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: 3ggr så mycket testo är inte så mycket som det låter. "Man A" kan ha 3ggr så mycket testo som "Man B" även fast båda ligger inom normalvärdet. dvs ingen av dom har varken hög eller låg testosteron halt.
Sv: Apropå nånting...
Ibland kan jag inte låta bli att vara politiskt korrekt: Nu räcker det här töntgnället på damfotboll. Paaaaaaathetic!