...så såg min älskade mina inlägg om damfotboll i går. Hon undrade hur jag kunde skriva nånting dylikt när hon vet att jag inte är en sån manschauvinistisk mansgris.
-Varför låtsas vara nånting du inte är? frågade hon o pussade mig på mun. -Men jag blir ju så nervös på alla snedsparkar o skrik från spelarna. O jag försöker upprätta en image av att vara en mansgris, försökte jag. -Varför då? Det är väl bättre att ha en trevligare image som man tycker om o som jag vet att du är. -Ja ja sorry. Ska ändra på inläggsbilden.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hon undrade hur jag kunde skriva nånting dylikt när hon vet att jag inte är en sån manschauvinistisk mansgris.
-Varför låtsas vara nånting du inte är? frågade hon o pussade mig på mun.
-Men jag blir ju så nervös på alla snedsparkar o skrik från spelarna. O jag försöker upprätta en image av att vara en mansgris, försökte jag.
-Varför då? Det är väl bättre att ha en trevligare image som man tycker om o som jag vet att du är.
-Ja ja sorry. Ska ändra på inläggsbilden.
Får väl se om jag verkligen gör det.