Inlägg: 1172775
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Pär:
Om man går 3.5 millar back samtidigt som man säljer färre årskort i år. Lägg sedan till några outhyrda loger har jag liiiite svårt att backa upp ditt krav.
Om man går 3.5 millar back samtidigt som man säljer färre årskort i år. Lägg sedan till några outhyrda loger har jag liiiite svårt att backa upp ditt krav.
Om inte T-J och övrig klubbledning inser allvaret med denna mkt, tunna och skadebenägna trupp, kan det bli en katastrof-säsong. Att spara sig ner i allsvenskan kan bli en kostsam historia!
AGGERA!