Finns de inge pengar så finns de inge pengar, tyvärr :/
Inlägg: 1172785
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: "Ska någon klubb ta över en spelare måste de även ta över hela kontraktskostnaden. Frölunda tänker inte betala någon mellanskillnad.
– Nej, det är inte aktuellt. Då väljer vi hellre att låna ut spelare till Borås, som vi har ett samarbete med, säger Norberg."
Signa upp så många som helst på kanonkontrakt o sen låta andra ta över kontrakten. Bra jobbat Nubben o co.
Hybris att värva så mycket o så många.
– Nej, det är inte aktuellt. Då väljer vi hellre att låna ut spelare till Borås, som vi har ett samarbete med, säger Norberg."
Signa upp så många som helst på kanonkontrakt o sen låta andra ta över kontrakten. Bra jobbat Nubben o co.
Hybris att värva så mycket o så många.