Inlägg: 1172799
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Abron:
Samma här.
Hade årskort förra säsongen och tänker ha det i vinter också.
Men ett brev hade varit på sin plats, fick ju trots allt julkort från Timrå IK. Då borde dom kunna lägga ner lite energi på ett brev.
Samma här.
Hade årskort förra säsongen och tänker ha det i vinter också.
Men ett brev hade varit på sin plats, fick ju trots allt julkort från Timrå IK. Då borde dom kunna lägga ner lite energi på ett brev.
Men det verkar som om Timrå IK inte har något större intresse av att sälja årskort. Mitt kort gick ut inför denna här säsongen, men ingen förfrågan om jag vill teckna ett nytt för kommande säsong har kommit från kanslit.
Jag finner detta märkligt, men klubbens ambition kanske är inriktad på nått annat större????