Inlägg: 1172803
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Moffsing:
Det har väll bytts folk på marknads avdelningen, Nobba har vad jag förstått dragit ner på tempot, eller är jag kanske miss informerad.
Det har väll bytts folk på marknads avdelningen, Nobba har vad jag förstått dragit ner på tempot, eller är jag kanske miss informerad.
Samma här.
Hade årskort förra säsongen och tänker ha det i vinter också.
Men ett brev hade varit på sin plats, fick ju trots allt julkort från Timrå IK. Då borde dom kunna lägga ner lite energi på ett brev.