Ambroo: BÅG vågar inte chansa han har noll koll på Karlsson skulle jag tro. Han tar dom han känner igen. Han har väl förkärlek till vissa spelare.
Inlägg: 1172903
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Jag kan faktiskt tycka det är okej att Ölvestad får en ny chans i Tre Kronor. Men varken Warg eller RJ har någonting i ett svenskt landslag att göra i dagsläget. Det är ofattbart hur kan favorisera dussinlirare gång på gång!
Nej det är för mycket svågerpolitik över svensk hockey i dagsläget. Jag tycker man skall damma av en gammal räv som Dan Hobér som ny General Manager. Då skulle det garanterat bli ett annat ljud i skällan :)
Eller varför inte återanvända Wayne Flemming eller Randy Edmonds?
Nej det är för mycket svågerpolitik över svensk hockey i dagsläget. Jag tycker man skall damma av en gammal räv som Dan Hobér som ny General Manager. Då skulle det garanterat bli ett annat ljud i skällan :)
Eller varför inte återanvända Wayne Flemming eller Randy Edmonds?