1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1172904

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Jag kan faktiskt tycka det är okej att Ölvestad får en ny chans i Tre Kronor. Men varken Warg eller RJ har någonting i ett svenskt landslag att göra i dagsläget. Det är ofattbart hur kan favorisera dussinlirare gång på gång!

Nej det är för mycket svågerpolitik över svensk hockey i dagsläget. Jag tycker man skall damma av en gammal räv som Dan Hobér som ny General Manager. Då skulle det garanterat bli ett annat ljud i skällan :)


Eller varför inte återanvända Wayne Flemming eller Randy Edmonds?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Uno Gordon: För att Wayne fick jobb som assisterande i Edmonton förra veckan?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.