Uno Gordon: För att Wayne fick jobb som assisterande i Edmonton förra veckan?
Inlägg: 1172905
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Pärssinen missar upp till 16 matcher (vad vet man, det kan ju bli fler...eller färre).
Nu tycker inte jag det finns några alternativ egentligen. Vi behöver en forward. Nu!
Nu tycker inte jag det finns några alternativ egentligen. Vi behöver en forward. Nu!
Sv: Silly Season 09/10
Wayne Gresky: Jonas Nordqvist skulle jag signa alla dagar i veckan ifall vi behöver förstärkning , trots att han är Center.