1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1173512

Sv: Silly Season 09/10
Kan inte undanhålla är denna sköna forumkonversation på SSKs sida. De dom inte kan i hockey tar dom igen i humor. Roligaste forumet bland ES-lagen, kryddat med mycket galghumor om deras framtid på isen.

--------------------------------------------------------------
R-Limpan
2009-09-01 22:59:00
Ja Frölunda. Nubben är ju shopaholic eller vad det heter.

Ralle
2009-09-01 22:45:00
R-Limpan>>Frölunda?

R-Limpan
2009-09-01 22:41:00
Både Fabricius och Nordqvist skulle naturligtvis vara önskvärda, men det är knappast någon mening med att göra sig några illusioner; när Frölunda upptäcker att det finns två spelare på marknaden kommer de nog att värva dessa på ren reflex.

-------------------------------------------------------------

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
sargad: HAHAHA! Ett skönt skratt fick man sig innan man gick och la sig iaf :)

Sv: Silly Season 09/10
sargad: Hahaha

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.