Quaker: Det var någon som frågade om Lill-kenta brukade besöka Timrå IK:s hemsida, inte Hockeysnack. Det är två helt vitt skilda saker.
På denna fråga så svarade Lill-Kenta att det händer. Och man ska kanske inte utesluta att han även gör ett och annat besök här på HS också iom att länken ligger på timraik.nu.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det var någon som frågade om Lill-kenta brukade besöka Timrå IK:s hemsida, inte Hockeysnack. Det är två helt vitt skilda saker.
På denna fråga så svarade Lill-Kenta att det händer. Och man ska kanske inte utesluta att han även gör ett och annat besök här på HS också iom att länken ligger på timraik.nu.