Friman SR: Dom hyr ju, är väl inte den tanken Timrå har? Kolla på Modo som har halva arenakostnaden mot vad Timrå har.
Inlägg: 1173591
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
KniveN: Dom som hyr arenan av sig själv leker bara med siffrorna. Inget att ta fasta på. MoDo totlat gick med 12-13 miljoner back förra året.
Dom vill jag deffentivt inte byta med.
Dom vill jag deffentivt inte byta med.