Farmarlag, ja ni är allas farmarlag bara fullt av rat och era fans är svin åh vad vi hatar Sundsvall
Men eftersom det inte verkar finnas några avskykänslor mot Sundsvall längre så är såna här ramsor obrukbara. Nä, back to the roots. En skillnad i serie borde inte få ta död på derbykänslorna!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Farmarlag, ja ni är allas farmarlag
bara fullt av rat
och era fans är svin
åh vad vi hatar Sundsvall
Men eftersom det inte verkar finnas några avskykänslor mot Sundsvall längre så är såna här ramsor obrukbara. Nä, back to the roots. En skillnad i serie borde inte få ta död på derbykänslorna!