1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1175596

Sv: Apropå nånting...
Backar hit och dit, en som inte imponerat på mig ännu är Mattias Karlsson.
Nu har jag visserligen bara sett matcherna mot Modo och Brynäs och då tyckte jag han hade mycket felpass och såg allmänt nervös ut.
Han kanske inte hittat sin roll i laget än, vad vet jag.

Nån som sett han mer kanske och förhoppningsvis har en annan uppfattning?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
haggen: toppklass...jag tycker det märks att det mesta finns där o Peter Regin hade ju också rätt höga tankar om honom...även om de är kompisar nej han blir bra om han slipper skador.

Sv: Apropå nånting...
haggen: Har själv inte sett pojkvaskern, man har inte han rätt stora förväntningar på sig här i Timrå, typ målsäker som Lehtonen och samtidigt defensivt grym (insert defensiv hockeyklippa). Nastrovia!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.