Inlägg: 1176474
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: "Helt sanslöst vilka djävulska pulver som styr Brynäs IF. Man skulle gott och väl kunna skicka ledningarna i Södertälje och Brynäs på ett seminarium om business learning och Företagsekonomi kurs A och B.
Det är ju för fan sorgligt att se hur en förening får skötas i Sverige år 2009!"
Håller med till fullo.
Se länk...
Det är ju för fan sorgligt att se hur en förening får skötas i Sverige år 2009!"
Håller med till fullo.
Se länk...
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Du som har full insikt - kan du beskrva hur Brynäs hanterar sin ekonomi? Bara så att jag som medlem och intresserad brynäsare vet... (var inte rädd för att ta upp plats, jag läser allt)
Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Samma pulver som lyckades värva en landslagsmeriterad spelare trots väldigt tunn budget. Linjen mellan pulver och geni är hårfin käre vän! :D
Det är ju för fan sorgligt att se hur en förening får skötas i Sverige år 2009!