Inlägg: 1176488
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MarcusElving: Var brevet elektroniskt? Annars måste väl någon ha reagerat när namn ur spelartruppen dykt upp? Eller printar man bara ut massmeddelande ur en skrivare inom Brynäs IF och klumpar ihop och skiter till vilka det når ut till?
Synd att det råkade hamna hos spelarna, annars tycker jag att metoden är kanon. Jag bidrog med ett leende på läpparna kan jag säga =)