1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176709

Sv: Apropå nånting...
Jajjen: Klockrent , förutom att artikeln är från Maj 2009 , där det dessutom står längre ner på sidan att Timrå i stort sett har löst 'problemet'

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Timrå ska ha all heder av att man nu löst problemet.
Men det förändrar ju inte faktum: ngn eller några såg till att det BLEV ett problem.
Samma ngn eller några som Unogordon tycker är ett föredöme vad gäller företagsekonim och hur en klubb ska skötas.

Tillägg: minns ni när alla timråsupportrar häcklade Djurgården för utebliven utbetalning av pensionspengar till sina spelare och att det borde rendera en uteslutning ur ES?

Snacka om självmål...

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Jaaa, dåså...

Hemmastå?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer