Inlägg: 1176741
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Av vilken anledning ska vi ersätta en icke platsande spelare med en annan som inte platsar?
Jeppe är inget blåbär, däremot blev steget för stort. Med facit i hand borde han först spelat i allsvenskan.
Jeppe är inget blåbär, däremot blev steget för stort. Med facit i hand borde han först spelat i allsvenskan.
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Kanske ett byte, Samuelsson till Sundsvall och Bröms till Timrå. Jag tror möjligen att Samuelsson kan bli något, men om några år.
Sv: Apropå nånting...
Så går det inte så bra för våra lettiska bekantskaper i Dinamo Riga, 3 spelade matcher, 3 förluster, samtliga på hemmaplan. Jag tycker de ser ut att ha ett bra lag men det blir nog en tuff säsong för letterna.
Stämmer det att Samuelsson har 35-40k i månaden så är det hutlöst för mkt. Varsla killen omgående! Det var väl en fin tanke att värva ett blåbär från div1, men han hålller inte alls på den här nivån.