1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176763

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Nej nej! Elving, inte Elfving. Var bara tvungen att rätta dig där. Vet inte hur många gånger folk skrivit fel. Enkelt V, inte krångligt F brukar jag säga! ;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Titta här då! Det är inte bara vi som riskerar att tappa Hynning nästa år.
Tydligen "riskerar" HV att tappa sin självklara lagkapten också...
Vilket ju nästan alltid blir utgången när ett kontrakt går ut.. Eller hur?
Mmmmm, visst - känns troligt att Davidsson lämnar HV..
Bättre journalistik tack och mindre "sensationsnyheter" som inte ens är sensationsnyheter utan bara ett mycket dåligt famlande i mörkret..
hockey.expressen.se/elitserien/1.1709270/hv-riskerar-bli-av-med-davidsson

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.