1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176785

Sv: Apropå nånting...
arnio: *Gäsp* Trolltyg i Timråskogen tror jag... :P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Du är bara avundsjuk för att Brynäs har värvat bättre och har bättre ekonomi än Timrå. Lite avundsjuk är du nog på alla SM-gulden också..

Sv: Apropå nånting...
Är det någon som hört några rykten gällande Fredrik Brembergs vara eller icke vara som hockeyspelare? Aftonbladet påstår idag (mycket löst som vanligt) att Leksand kan försöka skramla ihop lite extra deg för att värva honom.
Jag var på spelarpresentationen i Birsta och då hintade konfranciern (stor reservation för stavningen) i en intervju med Niklas Anger att Anger borde kontakta sin kompis.. Skulle vara fränt om TIK lyckades värva hit Bremberg även om det endast är Djurgårdskopplingarna i Timrå som gör att han ev skulle vara intresserad (Challe o Anger). Finansiellt lär det inte finnas uppbackning och med tanke på att Timrå sköter sin ekonomi bra så tror jag inte man chansar med Bremberg. Att han sedan spelat i något som tidigare kallades för "Glamour - kedjan" känns inte speciellt passande i Timrå, men man tackar ju aldrig nej till 40 garanterade poäng per säsong heller..
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/allsvenskan/article5807219.ab

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.