Inlägg: 1176828
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Jag förstår att en försäsongsvinst mot Brynäs smäller högt för er Timråiter, ni saknar ju helt meriter. Ni kan vara stolta.
Skön nivå på inläggen ett tag nu. Från båda sidor skall sägas.
Du kan ju i och för sig aldrig veta på förhand att Brynäs värvat bättre än Timrå i och med att säsongen inte har börjat än. Eller går du på försäsongsresultaten? I så fall så slog ju Timrå Brynäs ganska enkelt va? ;)