1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176849

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Det är bara överbetalda pundare som röker crack till frukost och lunch som jobbar på aftonblaskan och åt den överkryssade getingen numera.
Finns inga nyanser eller analytisk förmåga överhuvudtaget på de som skriver.

De tippar säkert Djurgården som femma oxå. Bara för att Hardy kommit tillbaka. Vad är det som säger att deras system inte redan blivit sönderläst och att comebacken inte blir lika ihålig som Zorans återkomst till Stadion?

Åke och Limpan 2+, jo men tjena! Jag vill trycka ner en baguette med skagenröra i halsen på den som dristade detta! Det är dagisnivå rakt av.

Kvack kvack...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.