Hahl Bundy: Ja, väldigt bra i BP ja, men inte i så mycket annat. Ifjol tyckte jag han stundtals var riktigt dålig offensivt, dessutom var jag inte särskilt imponerad av hans defensiv heller. Man måste vara lite mer allround än "bara bra i boxplay" för att vara värd att satsa dyra pengar på.
Meunier kommer vara bättre i år än vad Bagarn var ifjol.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Meunier kommer vara bättre i år än vad Bagarn var ifjol.