Anonymous: Med tanke på artistkontrakt och allt så hade säkerligen Tenkrat topp 3 dyraste lönerna i Timrå ifjol. Och det med i ett lag som var 3-4 mille dyrare än årets trupp.
Linkans motivering i fallet Tenkrat var ju just också "för dyr i förhållande för produktion".
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Linkans motivering i fallet Tenkrat var ju just också "för dyr i förhållande för produktion".