1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1176910

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Man tackar och som belöning så får du detta klipp av mig:

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
arnio: Sluta bruna.

Sv: Apropå nånting...
arnio: Tackar. Det där var faktiskt ett av de allra skönaste guld jag upplevt.

Sv: Apropå nånting...
arnio: Huss får gärna pussa bucklan en gång till, han har ju rätt färg numera.

Sv: Apropå nånting...
arnio: Hur h-e kan man vara så jävla enformig, enstavig och insnöad som du är. Din argumentationsteknik är hpnadsväckande. Vilken tur att ni lever på gamla meriter - men hur fan orkar ni? Så fort det blir en debatt som kommer ni släpandes med era guld. I början tyckte jag det var charmerande och smått gulligt faktiskt. Men nu börjar jag tröttna rejält på att det är det enda i tycks kunna kläcka ur er. Ni är på samma neandertalarnivå som majoriten av Sundsvall Fans och Modoliderna är. Ni lever ju för fan kvar på stenåldern.

Men du skall få ett löfte ifrån mig! Vinner Timrå SM-guld så skall jag se till att det blir ett jävla liv i Övik och Gävle. Hinner jag inte samma kväll så blir det garanterat dagarna därefter som jag våldgästar och då skall ni förbanne mej få veta att ni lever. så sant som jag kallas "Rövarn".

Det blir Timråflaggor i varenda jävla rondell! GLÖM INTE DET!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.