Jajjen: Om du försvinner härifrån så försvinner också den värsta dumheten dvs du. Du verkar få nån sorts konstig tillfredställelse av att hålla på som du gör i flera dgr härinne. Om din mamma jobbar på dagis så får hon vär se till dig lite bättre än vad hon gör för tillfället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Du verkar få nån sorts konstig tillfredställelse av att hålla på som du gör i flera dgr härinne.
Om din mamma jobbar på dagis så får hon vär se till dig lite bättre än vad hon gör för tillfället.