Funderar även på att byta namn. Börjar bli lite väl många som misstar mig för tjej. Men det kan man ju inte klandra dom för. Hmm...
Jajjen: K:et i mitt namn, om det var vad du syftade på, har jag faktiskt ingen aning om vad det står för. Om du verkligen menade Kåt så föreslår jag att du själv slår upp det i SAOL eller försöker på Wikipedia. Lycka till!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Funderar även på att byta namn. Börjar bli lite väl många som misstar mig för tjej. Men det kan man ju inte klandra dom för. Hmm...
Jajjen: K:et i mitt namn, om det var vad du syftade på, har jag faktiskt ingen aning om vad det står för. Om du verkligen menade Kåt så föreslår jag att du själv slår upp det i SAOL eller försöker på Wikipedia. Lycka till!