1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1177224

Sv: Apropå nånting...
arnio: Finns ett uns av avundsjuka från min sida. Det som har vart har vart och kommer inte mer igen. När jag var yngre däremot var jag duktigt avundsjuk men det var typ i puberteten. Jag blir bara spyfärdig på folk som är så djävulskt andefattiga att dewt inte kan komma på nåt nytt att skryta eller argumentera med en samma gamla skåpmat. Jag tror nog att du är av samma skrot och korn. Om du har överläge i en diskussion och personen inunder endast har ett verktyg att använda så tröttnar du till slut när du hört samma sak till leda. Det är dags att kliva ut ur glaskupan nu och vända blad. Det är ett helt decennium som har passerat sen sist ni vann! Kul att ni njuter än förresten men festen har tagit slut och alla vännerna har gått hem.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.