Inlägg: 1177359
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JNS: Ni kanske ska vara nöjda att Fanny stannade så länge som han gjorde och gav rätt mycket till er klubb. Satsa på att få fram en stomme från Medelpad som brinner för TIK, så slipper ni skrika er hesa varje gång någon spelare söker sig till ett bättre jobb...
Sv: Apropå nånting...
JNS: Klockrent den tar nog bra,eller kanske det skall stå, Sanny! Timrå gjorde dig till den du är utan oss är du ingenting!
Förövrigt så ser jag fram imot en säsong utan Backlund och Hedström.
Forza Tik
Förövrigt så ser jag fram imot en säsong utan Backlund och Hedström.
Forza Tik
Och under tidan kan ju hela hallen sjunga Vem Fan är Sanny Lindström Vem Fan är Sanny Lindström Veem Faan är Sanny Lindström för vi har Pär Styf för vi har Pär Styf för vi har Pär Styf =)