mikenomad: Deras stomme är väl norskt just nu va?
Inlägg: 1177376
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88:
Modoiterna som brukar gapa om "Finska landslaget" har dubbelt så många finnar som oss. Skumt.
Modoiterna som brukar gapa om "Finska landslaget" har dubbelt så många finnar som oss. Skumt.