Inlägg: 1177462
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: "Men framförallt rättvist mot Styf, vår kapten och trotjänare"
Är det rättvist mot Styf att hylla honom när huvudsyftet är att håna Sanny?
Det känns sådär att Styf skulle få sin första tifo-hyllning någonsin i sin 11:e säsong i klubben där huvudsyftet är att håna någon annan.
Är det rättvist mot Styf att hylla honom när huvudsyftet är att håna Sanny?
Det känns sådär att Styf skulle få sin första tifo-hyllning någonsin i sin 11:e säsong i klubben där huvudsyftet är att håna någon annan.
Sedan vore det ju rätt så häftigt om MPS och pojkarna lurade bort den ganska så orörlige Sanny några gånger :)