1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1177462

Sv: Apropå nånting...
När det gäller att bua eller inte åt Sanny tror jag det bästa vore att fixa ett gigantiskt stort Styf-tifo. Oj vad mäktigt det skulle vara. Men framförallt rättvist mot Styf, vår kapten och trotjänare. Är väl liksom på tiden att han får synas lite mer från läktarhåll också tycker jag.

Sedan vore det ju rätt så häftigt om MPS och pojkarna lurade bort den ganska så orörlige Sanny några gånger :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: "Men framförallt rättvist mot Styf, vår kapten och trotjänare"

Är det rättvist mot Styf att hylla honom när huvudsyftet är att håna Sanny?

Det känns sådär att Styf skulle få sin första tifo-hyllning någonsin i sin 11:e säsong i klubben där huvudsyftet är att håna någon annan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.