Skarin: Ok om Moe har varit skadad, annars köper jag inte att några blåbär ska gå in före honom innan grundserien ens har börjat. Ge killen förtroende, misslyckas han där, ja visst, då kan man väl börja fundera på att köra med "reservbackarna".
Challe må se varenda träning osv, men det kan lika gärna vara hans eget fel att det inte går bra för Moe. Varför i helskotta matchar man honom som center t ex?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Challe må se varenda träning osv, men det kan lika gärna vara hans eget fel att det inte går bra för Moe. Varför i helskotta matchar man honom som center t ex?