actionleif: Jag hade visst rätt ;)
Inlägg: 1178167
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Fantastiskt! Jag hade garanterat lagt min röst på Gabbe. Men Lander. Det var lite oväntat. Men samtidigt väldigt kul, läckert, vackert, fränt, fräscht, ovanligt, tufft, grymt, osv, osv :)
Yngsta "kaptenen" genom tiderna? ;)
Yngsta "kaptenen" genom tiderna? ;)