Bigthelin: Men HUR KAN DU SPELA PÅ TIMRÅ_VINST??? Det är ditt fel att det blev oavgjort.
Inlägg: 1178803
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Rooster23: Jag vet.... jag satt och funderade läääänge om jag skulle erkänna mitt misstag för er:(