MB: Det positiva i det hela var väl att Lindbäck hade 96,4 i räddningsprocent. Men känns lite surt då man till och med hade spelat på en Timråvinst:(
Inlägg: 1178800
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Bigthelin: Men HUR KAN DU SPELA PÅ TIMRÅ_VINST??? Det är ditt fel att det blev oavgjort.