Inlägg: 1178805
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
Storhonken: Hahaha....de är ju också rödvita som alla riktiga lag, Detroit bla.
Man är aldrig glad att tappa poäng mot ett lag som Brunäs....
Man är aldrig glad att tappa poäng mot ett lag som Brunäs....
gäng till tuna istället....