Rooster23: Håller med, fan 1-1 mot BIF känns så där......
Inlägg: 1178797
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
MB: Ni ska va glada att ni fick 1-1!Du kanske får byta rödvitt
gäng till tuna istället....
gäng till tuna istället....
Sv: Timrå IK - Brynäs 2009-09-24
MB: Det positiva i det hela var väl att Lindbäck hade 96,4 i räddningsprocent. Men känns lite surt då man till och med hade spelat på en Timråvinst:(