Så har jag precis anmält mig till tågresan, ni följer väl med allihopa?
Inlägg: 1179274
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Jag hade hoppats på att få njuta av resan med en kall öl.. Men nog är jag med på resan alltid.. Jobbar dock