...så förutsätter jag, rentav Kräver(!), att klacken höjer sig en sisådär 20 snäpp.
Klacken ska leverera men det gjorde den inte. Att stå o kräva att spelarna ska upp ett par snäpp när man själv står o "lallar" på från läktarhåll, det håller inte. Tungt o malande ska det vara. En bortaklack ska inte äga Eon, det är bara så! Så dom som står i klacken får börja analysera sin egen insats, för den var bedrövlig!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Klacken ska leverera men det gjorde den inte. Att stå o kräva att spelarna ska upp ett par snäpp när man själv står o "lallar" på från läktarhåll, det håller inte.
Tungt o malande ska det vara. En bortaklack ska inte äga Eon, det är bara så!
Så dom som står i klacken får börja analysera sin egen insats, för den var bedrövlig!