12-0 i skott i 3e nu.. fan den måste sitta snart!!!
Inlägg: 1179539
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Mycket konstig matchning av laget i vårat powerplay där. Är det inte meningen att man ska ha de vassaste spelarna inne då?!
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Sitter och tittar på eran match och kan konstatera att Honken har en sån där match där han verkligen spikar igen totalt. Men fortsätter det såhär borde ni väl ändå få utdelning.