Mycket konstig matchning av laget i vårat powerplay där. Är det inte meningen att man ska ha de vassaste spelarna inne då?!
Inlägg: 1179544
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Där var Granath inblandad i en matchavgörande situation på ett negativt sätt. Det där var INTE elitseriemässigt. Tråkigt, tråkigt.