Jag tycker inte heller Challe coachar särskilt bra. Varför får förstafem bara spela sista 20 sek när vi äntligen får chans i PP?
Inlägg: 1179549
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
RocknRolf2: Med tanke på att den första uppställningen bodde i zon och de "bästa" inte kunde ta sig in i densamma så kanske det var rätt...
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
RocknRolf2: Vi ska rulla på femmorna på bästa Kenta Johansson manér - det står i stadgarna.