Där var Granath inblandad i en matchavgörande situation på ett negativt sätt. Det där var INTE elitseriemässigt. Tråkigt, tråkigt.
Inlägg: 1179548
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC-Timrå IK 2009-09-26
Jag tycker inte heller Challe coachar särskilt bra. Varför får förstafem bara spela sista 20 sek när vi äntligen får chans i PP?