Kattgubben: nödvändigt med en kvittering men vad gör man på den senaste utvisningen? Lämnar gata till ett friläge...det ser inte bra ut det här.
Inlägg: 1181265
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Olle: Nej precis. Det ser verkligen inget vidare ut. Jag satt och väntade på en timeout från Challe, men tydligen tycker han att spelet har sett bra ut. Känns som att det blir ytterligare en enpoängare hemma.