Lugn, det ordnar sig. In Kenta..nä, Nubben..nä, Hahl...nä, Sanny..ähumm..nää, jag menar S T Y F we trust. Fram med småländsk segercigarr.
Inlägg: 1181303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
sargad:
Jag undrar hur många gånger killen på webradion har sagt "Där ska det va mål!" när Timrå har skjutit.
Jag undrar hur många gånger killen på webradion har sagt "Där ska det va mål!" när Timrå har skjutit.