Inlägg: 1181287
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Lugn, det ordnar sig. In Kenta..nä, Nubben..nä, Hahl...nä, Sanny..ähumm..nää, jag menar S T Y F we trust. Fram med småländsk segercigarr.
Jag håller med, tappar alldeles för mycket här.
Ser hellere att herr Lindqvist tar tag i detta och ger herrarna en reprimand så att dom skärper sig.
Tycker inte om att man blandar och har sig under säsongen.