Inlägg: 1181358
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Bra: Segern och att vi kanske kan få lite mer självförtroende nu.
Dåligt: Allt annat.
Finns mycket att jobba på.
Dåligt: Allt annat.
Finns mycket att jobba på.
He he he
Du är en ond människa ;=)