Inlägg: 1181374
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2009-10-01
Positivt - Vi är på slutspelsplats.
Lite negativ vibb - Tidig slutsats, men att SSK,MoDo,BIF,Rögle o Timrå lägger rabarber på de sista 5 platserna känns inte helt otroligt just nu.
Lite negativ vibb - Tidig slutsats, men att SSK,MoDo,BIF,Rögle o Timrå lägger rabarber på de sista 5 platserna känns inte helt otroligt just nu.
Nä det var det inte...... Men lugn, till slutspelet blir han bättre.....